Forumspel.

Har tängt skriva något hela dagen, men har bara inte kommit på vad.
Hade ju som sagt genusdag på skolan idag, hade föreställt mig att det skulle vara mer roligt och massa tok, men det var det ju inte, utan först fick vi höra på en föreläsning om genus och sen så körde vi några övningar och efter lunchen hade 2orna forumspel för oss( för er som inte vet vad det är så är det en liten scen där det är en förtryckare, en förtryckt och några neutrala, dom spelar först upp scenen 1 gång som då slutar i förödelse för den förtryckta och sen spelar dom igen och då får man i publiken säga stopp var dom vill och gå upp på scenen och byta ut någon (utom den taskiga) /säg till skådespelaren vad den ska göra och då ändra på scenen så den ska sluta bra.)
Vilket var ganska nice, till och med jag gick upp på scenen en gång.
Nu blev det et himla långt inlägg här känner jag så nu ska jag skuta skriva och gå och lägga mig istället. Sååååååååå..... GODNATT!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0