Det kom en trekantig gubbe in.

Heeeeeej!
Har suttit med matte boken under näsan ända sedan jag kom hem från skolan och inte har jag blivit nå klokare för det inte. Så tagga nationella imorgon då...
Sen är i alla fall den skriftliga delen i alla ämnena över för min del, bara muntliga matte och engelska kvar.
Fast ljög lite där faktiskt, tog en paus tidigare ikväll och bakade chokladbollar som jag ska ha med mig imorgon som ett liten engergisnack (MUMMA!) vilket kändes lite mer nice . Men nu ska jag faktiskt sova. kommer inte kunna lära mig nå mer så trött som jag är, och när det gäller matte så lär jag mig ju inte ens då jag är pigg så finns ju ingen chans när jag är trött...
Men godnatt!
Vårbild jag tog för några dagar sen, lägger nog upp några fler innom kort, om jag kommer ihåg det haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0