When we get there, If we get there.

Åhh! jag saknar högstadiet, Helena, Ola, alla braiga klasskamareter(för att det inte ska bli några miss förstånd, dom nya är också bra!), även dom dåligare lärarna. JAG SAKNAR HAGA!
Var på på dagaskolan idag med frida eftersom vi slutade typ 11 då vi bara hade en föreläsning på morgonen. Vi pratade massa med Ola om typ allt! Om bara Helena inte var i thailand så skulle vi pratat med henne också!
Men usch och fy va trött jag är! ska nog sova nu. Blir ju att kliva upp halv 8 imorgon så kan lika väl få lite sömn innan.
Jag skriver imorgon. Förlåt för URKASS uppdatering den senaste tiden. Men det händer verkligen inget intressant i mitt liv just för stunden....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0