Svankar

Glömde självklart kameran hemma idag så fotade inte under teatern så då ta det som amanda lägger upp på sin blogg sen.
Insåg förresten idag att jag svankar otroligt mycket! Det är galet!
Tror nästan att man kan lägga ett äpple på svanken och att jag kommer kunna balansera det där.
Ser lite småkul ut!
Det syns mer på riktigt, man ser inte min "grop" på bilden men ahh, orkar inte ta någon ny, ni förstår principen!

Köpte mig idag en fin bikini och ett par jeans. underbart alltihop!
Nu ska jag vänta på Let's dance finalensaken(inte för att jag sett Let's dance alls på flera år, men fastnade vid tvn och nu blev det ju spännande!) och sen ska jag sova. Har varit sjukligt tröt hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0