Slö moppe. Slöa människor.

Hallelå!
Var med frida nu under kvällen och kom hem för bara en liten stund sen. Det har tråkigt nog blivit så att vi inte längre är med varanda varje eftermiddag som det var förut, men sånt är livet.
Började med att vi såg en liten kulig film som vi spelade in i 7an. Ni vill inte ens veta vad det var på den filmen. Skäms lite över oss faktiskt(på ett bra sätt)!
Efter det så gick vi iväg för att häma Fridas moppe som stod lite öde och inte ville sammarbeta i uppförsbackar utan la av så det slutade med att FrökenFrida satt på moppen och gasade för glatta livet och jag knuffade på. Måste sett lite roligt ut om man kollade från utsidan av våran lilla bubbla. Efter det var det bara slö framför datorn hemma hos frida som var planen.
Tanken var att vi skulle på stan imorgon men med tanke på att det är midsommarafton så är allt stängt så det får bli en annan dag.
Nu blev det här ett himla långt inlägg men så blir det ibland när man kommer in i skrivandet.
Men nu ska jag se min nya favoritserie - Desperate housewives!  Sen blir det till att sova så godnatt alla underbara människor!
Hihihi mitt hår börjar bli längre igen! (no shit Sherlock)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0