Mörbultad och trött.

Nu finns det inget snack om saken, jag ska sova! Efter en dag på paradisbadet med massa trevliga människor så är man helt mörbultad och slut. Sen så ringde min mor och sa att hon köpt converse till mig, Underbart!
Ganska glad ändå att vi har sovmorgon imorgon så jag får sova ut lite.
Kollade förresten på bigbrother finalen. Var det rätt person som vann tycker ni? själv så var jag lite inne på att Amandus skulle vinna, men aja har inte sett BigBrother speciellt mycket iår så spelar inte speciellt stor roll.
Men godnatt!
Fick bli en rätt så gammal bild på mig och frida eftersom jag inte hade någon annan trevlig att bjuda på ännu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0