Bara massa regn.

Heeeeej!
Jag gick inte och la mig förens halv 5 imorse. Sen sov jag till typ halv 2 så känner mig rätt så utvilad ändå.
Senare idag kommer mina föräldrar hem från våran stuga. Vet inte hur länge men efter ett par dagar eller så så ska dom tillbaka och då ska även jag med dit och kommer vara borta x antal veckor så som det är varje år. Vilket resulterar i mindre bloggning och så gott som inga bilder eftersom internet kommer från min fars mobil när vi är där och då tar det huuuuuuur lång tid som helst att ladda upp en ynka liten bild.
 
Det är så tråkigt att kolla ut genom förstret nu när det bara regnar, Visst det kan vara mysigt med regn om man har en bra bok att läsa. Men det har jag inte för tilfället så istället känns vädret bara deprimerande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0