A friend is someone who walks in when the world has walked out.

Heeeeeey!
Jag var ju som sagt på stan med Ida tidigare idag. Jag köpte mig en hårinpackning eftersom mitt hår börjar likna ett skatbo mer och mer för varje dag som går.
Vi gick även på Caféet som heter Göteborg eftersom jag hade en kupong där som gjordet att man fick två smartisglassar för 68 kronor, så vi delade på det vilket gjorde att vi bara behövde betala 34 kr var.
Ida köpte massa saker hon också. Kommer inte ihåg hälften av alla sakerna hon köpte däremot haha!
 
Ska hem till Ida efter maten. Vi ska ha typ en liten "spakväll" med hårinpackningen, ansiktsmask, nagellack osv. Det blir nog mysigt!
Tänkte ta med mig kameran så det kommer förhoppningsvis komma upp bilder här senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0