Super fint!

Idag har det lyst i lite sol genom förstret, Men det har varit så pass molnigt att det kändes ovärt att gå ut och sola.
Imorgon far vi hem men vi kommer tillbaka på fredag och då komemr vi vara några stycken. Jag har tv å kompisar som kommer hit och sen kommer kanske min bror och några till så det blir kommer bli fullt hus här till helgen!
 
Det är så fint här! Speciellt nu när solen lyser på vattnet och det ser ut som att det glittrar och ni skulle sett hur fint det var igår(?)kväll det var dimmigt + regnbåge + orange/rosa himmel. Det var så galet fint att det inte går! Försökte ta några bilder med min kassa mobil. Men man ser knappt något på dom bilderna.
Jag önskar verkligen att jag varit smart nog att inte glömma kameran hemma. 
 
Vi (mina färäldrar(mest pappa)) håller på att göra om lite här i stugan. VI ska måla om typ hela framsidan så den blir fin. Vi ska typ göra om lite mer på altanen så de tgår att vara där uteutan att typ bli uppäten totalt.
Det kommer nog bli fint. Papap är och köper färgen nu så när han kommer tillbaka blir det bara till att måla i massor!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0