Sjunga högt!

Jag har varit helt ensam hemma i snart 7 timmar. Det som är bra emd det är att jag kan springa runt och sjunga utan att någon hör(förutom våra grannar, men äsch!). Det dåliga är att det blir så sjukt tyst(när jag inte går runt och sjunger vill säga) och jag måste medge att det är lite läskigt. Jag är inte den som gillar att vara själv direkt får massa hemskta tankar i huvudet. Och jag som tänkte sova tidigt ikväll. Lycka till säger jag bara....
Som sagt, alla bilder från åsele var på blommor så det kommer väl komma bilder på enbart blommor nu ett tag eftersom mitt batteri i kameran är dött och jag har inte orkat packa ur min resväska med laddaren än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0