Markservice.

Kom hem från första dagen på jobbet för cirkus en timme sen. Det började spöregna och vi som kröp under buskar blev alldeles leriga! Så därför fick vi sluta lite tidigare. Däremot så börjar jag klockan 7 imorgonbitti och dom kommade 3 vekorna(måndag- fredag då) samma sak. Det är väl inte dirket det roligaste jag gjort men inte heller det värsta.
 
Jag lekte lite med pärlplattor då jag hittade en låda full med olika sorters pärlor igår när jag egentligen sökte efter ett kuvert hehehe..... så jag har gjort tre små halsband! faktiskt helt ok nöjd med dom. kanske inget som jag kommer bära i skolan eller på stan särskillt ofta med jag kan ju lova att det var roligt! Därav inget bloggade under gårdagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0