Marknaden.

Idag var sista marknadsdagen. Men jag stannar nog kvar i Åsele tills på fredag, kanske tidigare.
Jag köpte inte så jätte mycket, en kofta, två örhängen och två ringar som båda gick sönder efter första gången jag använde dom, så då for vi och skulle kolla om vi kunde få byta dom men han som sålde smyckena var hur otrevlig som helst! Han och min mor började typ skrika på varandra eftersom han började anklaga oss för massa. Men vi fick byta en av ringarna så det var väl ganska bra.
 
Jag har inte fotat marknaden någonting alls. Det har varit så fruktansvärt dåligt väder, Spöregn hela dagarna så då ville jag inte ta med mig kameran ut. Idag var/är det i och för sig alldeles soligt och fint.
Men lämnade ändå kameran hemma. 
Vi ser väl när ajg skriver igen. Det är ganska härligt att vara utan internet ibland måste jag faktiskt säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0