I stugan.

Kom fram till Åsele för typ 2 timmar sen och sen dess har jag hunnit äta middag och efterrätt, super gott!
Nu sitter jag med ett glas Cola och bara njuter av tystheten och avskyr myggorna som det svärmar av här..
Vi far hem till Umeå på tisdag men det blir bara " hem och vända", eller nästan. Vi far tillbaka hit igen på fredag när Åselemarknaden börjar, för den kan man ju inte missa för allt i världen!
Så om någon av er ska hit till marknaden så får ni mer än gärna höra av er på ett eller annat sätt.
Nu ska jag inte överhetta pappas mobil förlänge (det är den som har internet) Så jag hör av mig någon annan gång, förmodligen imorgon.
Kommer bli väldigt tråkiga och bildlösa inlägg nu när jag inte är hemma eftersom det tar eeeevigheter att ens försöka ladda upp en bild...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0