Hejhallå!

Tänkte att jag skulle kolla blogloving eftersom jag inte läs någon blogg på en vecka. Men nu visade det sig att jag har 73 inlägg att läsa men jag verkar bara komma åt dom 10 senaste vilket kändes drygt..
Men jag far hem igen på fredag. HÄRLIGT.
Fast jag måste åka buss vilket kändes mindre roligt för då måste jag gå med min packning genom hela stan igen.
 
Har suttit med en hemmagjord hårinpackning i håret idag också. Vi använde oss av majonäs, ett ägg och lite öl som vi sen virade in i plastfolie i 20 minuter. Mitt hår är då iallafall mjukt nu. Litte fettigt men mjukt.
Tror att jag ska se klart min film som jag började se 4 minuter på för kanske en timme sen hehe. Så jag ska försöka skriva något tråkigt blildlöst inlägg imorgon också. Annars får ni helt enkelt vänta till jag är hemma igen på fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0