Hej folket.

Heeej!
Det finns verkligen inget att göra här så jag stannar väl bara några nätter till, far hem på antingen torsdag eller fredag skulle jag väl tro.
 
Jag hade dert iallafall riktigt roligt under marknades helgen. Jag, Linnea och Marlene for till ungdomscampingen och spenderade våra kvällar där. Vi var väl där till typ 1/ halv 2 någon gång på natten då mina föräldrar hämtade tillbaka oss till stugan.
Träffade hur mycket nytt och trevligt folk som helst! Och ja, även massa som jag redan vetat vilka dom var sen tidigare. Men jag tycker då att om man har tid under marknadshelgen så ska man ta sig hit för det är grymt kul och på natten så delar dom ut pannkaka helt gratis!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0