Back on track.

Tydligen så ska vi fara tillbaka till åsele imorgon någon gång.
Det kände jag mig inte så super taggad på. Har bara fått sova i min underbara säng en natt och sen ska vil tillbaka och vem vet hur länge vi stannar då. 
Sen hörde jag att det ska regna hela helgen så det komemr ju bli roligt att gå runt på marknaden i regn.
 
Jag tror förresten att min dator har blivit lite trött för den stängde av sig själv tidigare idag och ville inte starta, nu är det ju igång ingen som ni kan se men det är lite segt haha.
 
Vet ni vad jag har gjort hela dagen? Jag har suttit poch rensat bort massa dåligt bilder som jag har tagit. För när jag fick min kamera så raderade jag tydligen aldrig dom dåliga så nu har jag tre års rensning att göra! eller jag har faktiskt hunnit göra 1½ år vilket blev väldigt tråkigt efter ett tag så får se hur mycket jag hinner haha.
Hahah ojoj, gammal oredigerad bild från 2010. Hade bara haft min älskade kamera i några månader.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0