Inför nyår.

Idag har faktiskt varit en ganska aktiv dag. For iväg på Stömpilen och köpte mig 3 tröjor och lite undies. Tanken var att jag skulle köpa en tröja inför imorgon då det är nyår och nu har jag tre att välja mellan. Efter att jag varit klart på stömpieln så for jag iväg till SunTan och solade lite för att inte vara vit som ett lakan imorgon utan i alla fall ha liiite färg. Men jag tror det kommer bli riktigt roligt imorgon! Ska till David och umgår med Frida och alla andra som kommer vara där någon gång efter maten och sen far vi nog ner på stan och kollar fyrverkerierna. Kommer bli himla mysigt!
 
Jag kommer ha ganska mycket att göra imorgon då jag ska ducha, fixa håret på något sätt, sminka mig, bestämma min för vilka kläder jag ska ha på mig osv. Men jag ska försöka göra minte ett inlägg. Sen tänkte jag att från och med 1 Januari ska jag göra en 30dagar-grej igen förr att komma igång med bloggningen ordentligt igen efter min lilla paos. Så vi hörs imorgon hoppas jag!


Kommentarer
natalie

låter ju supermys! hoppas du får ett fint nyår! :)

2012-12-31 @ 01:07:34
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0