I'M BACK!

HEEEEEY!
Okej, nu har det verkligen gått alldeles för länge sedan jag bloggade senast. Men från och med att jag vaknar imorgon(idag) så ska jag  ta tag i bloggningen. Jag har några inlägg att skriva faktiskt och sen så ska jag fixa lite andra saker här på bloggen också hade jag tänk om jag hinner.
Jag har faktsikt inte tagit så mycket bilder på sista tiden, kameran har stått ganska länge och samlat damm känns det lite som. Men det ska det minsann bli ändring på nu! 
Jag får skriva igen när jag vaknat upp igen. Då ska förresten kanske jag och Frida fara ner på stan då det är mellandagsrea och köpa massa kläder! Så vi hör imorgon helt enkelt.
Tänkte även passa på och gratta min pingla som fyllde 17 idag (igår, 25/12). Så grattis gummsan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0