En tävling.

Första inlägget på ett tag blir då ett inlägg om att jag är med i en tävling om att vinna löshår. 
Egentligen så har jag inte varit så brydd om längden på mitt hår. Fast på senare tid har jag velat testa massor av olika frisyrer som mitt hår är alldeles för kort för så då skulle det vara helt underbart att ha lite längre hår när man ska göra dessa frisyrer. Så jag tänkte bara göra ett inlägg om det här på bloggen. 
Kan även tipsa om den Bloggen som har tävlingen. Nu under december har Keela en julkalender varje dag under december månad fram till Julafton. Det är helt grymma saker man kan vinna!


Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin onsdagskväll :)
Kram på dig :D

[ snälla svara i min blogg, det är något fel med mitt login så jag ser inte om du trycker på "svara-knappen" :/ ]

2012-12-12 @ 17:58:30
URL: http://mooollys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0