Bara massa knas.

Var hemma från skolan onsdag och halva torsdagen efteresom jag ville se en föreställning med klassen på eftermiddagen. Igår var jag på klassfest i Håkmark, det gick ju som det gick.
Jag är dessvärre lite småkrasslig fortfarande och har så mycket hosta att jag bara vill lägga mig (eller kanske sätta mig, hostar som en galning när jag ligger ner...) under en sten och vänta på att det ska försvinna. Så det var kul när jag kom hem igår vid 12isch på natten och skulle gå och lägga mig, måste ha väckt mina grannar då jag hostade i ungefär en halvtimme non stop.
 
VILKET intressant inlägg detta blev kände jag. Men har så lite att säga nu för tiden så det blir bara massa random saker som ingen egentligen bryr sig om. 
 
Det är förresten första december idag och det snöade inte lite! om ni frågar mig så tycker jag det är en bra början på sista månaden på året! OCH Jag hade förestänning med min teatergrupp idag, Det var inte så många som förstod den då den var himla dyster och svår men det var en trailer till vårens föreställning!
GODNATT♥
Följ mig på istagram @aiaandersson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0