Whoopsie.

Oj!
Glömde helt bort att blogga efter att jag kommit hem från skolan. Första dagen var super måste jag då säga! Grymt kul att få se alla i klassen. Sen så fick vi även veta att det ska börja en ny kille i våran klass(eller ja, i film) som kommer från stockholm vilket känns spännande. Han var inte där idag så vi får hoppas att han kommer imorgon eller liknande så det inte blir som med hon tjejen som skulle börja förra året som inte dök upp och sen fik vi höra att hon skulle stanna kvar i stockholm. lite synd, men det här känns iallafall roligt!
Fick även årets första "läxa" idag. Ingen speciellt stor uppgft men läxa som läxa.
Nu ska jag sova. Kunde nästan inte sova alls inatt, kändes lite som om jag sov bara några få timmar. Så godnatt!
We♥it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0