Nya kurser.

Hejhallå!
Förra året så fick vi välja till några nya kurser att läsa på skolan. Jag hade jätte svårt för att bestämma mig men det slutade med att jag tog en kurs som heter Fotografisk bild vilket känns riktigt roligt. Det är i och för sig en nybörjarkurs och jag har ju som fotat i mer än 2 år nu, men jag är ju bara självlärd så det finns massor med saker som jag kanske gör fel eller kan förbättra. Jag kollade iallafall igenom planeringen fram till jul och den verkar riktigt lovande. Vi ska under 1 eller 2 lektioner jobba lite med photoshop vilket jag är urusel på! Jag anväder mig nästan alltid utav PhotoScape när jag redigerar bilder. Men det ser jag verkligen fram emot.
 
Sen så ska jag även läsa en annan kurs som heter Digitalt skapande vilket jag tror är att vi kommer jobba väldigt mycket med att designa sidor på internet eller så. Det lär vi väl se. Men om de tär så så kommer jag nog fixa till designen ordentligt under den tiden.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0