Korvstråganoff och ris.

HEEEEY!
Idag lagade jag middagen! Det var bara jag och min ena bror som åt men ändå trevligt.
Jag gjorde korvstråganoff och ris eftersom jag tycker det är både enkelt och gott. 
 
Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga annat än att imorgon kommer Frida äntligen hem!
Har saknat den tjejen grymt mycket! Det kanske ni och alla andra som jag träffat dom här 2 veckorna redan förstått men det gör ingenting haha.
 
Jag glömde helt bort att fota idag,men det här ser typ ut som nu(eftersom jag gjort maten på bilden också).
Bilden är ifrån när jag var hemma hos Rebecca efter skolavslutningen och träffade henne typ för första gågngen på ett år(nästan).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0