Imorgon börjar det.

Imorgon börjar skolan. När vi började ettan fick vi gå typ hela den här veckan och bara kaosa men nu så har vi typ en halvtimmes upprop och sen är det vanliga lektioner. Plus att dom la uppropet på den roligaste lektionen (fotografisk bild) som jag kommer läsa det här året. Lite trist måste jag ju säga. 
Det är kanske lite svårt att se men det är så mitt schema kommer se ut iår.  Dom där två komma lektionstiderna är blocket. Det varierar från vecka till vecka vad vi har där beroende på vilken lärare som bokat tiden.
 
 


Kommentarer
Amanda

Jag älskar vårt schema! Helt underbart!:D

Svar: Eller hur! Det är GRYMT bra! Saknar bara digitalt skapande som jag blev lovad.. Men annars SUPER!:D
anna andersson

2012-08-21 @ 11:52:08
URL: http://mandilimanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0