Fågelbajs!

Helllluuu!
Idag var näst sista dagen på jobbet känns ändå grymt skönt! Fast det var lite roligt, för i min grupp så är vi tre stycken. Idag var en av pojkarna sjuk så vi var alltså 2 kvar. Vi (mista gruppen) hade även 4 handledare medans alla andra grupper haft en. Lite knasigt. Men iallafall så delade dom på oss idag så vi var ensamma med varsin handledare. Fast jag måste faktiskt säga att det var lite skönare eftersom jag blev mer social då, även fast det vi gjorde var att skura fågelbajs från en brygga..... Det stank förfärligt!!
Vi ska förresten tydligen få glass imorgon. YEEEEY!
Väääääääldigt gammal bild. Men jag saknar dig. Kom hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0