Exkusion.

Yeee!
Imorogn har jag en liten sovmorgon. GRYMT härligt! börjar 9.35 så det är bara en timme men det är ändå en timme mer än i vanliga fall.
Sen så har vi på midgård något som kallas block. vad jag tror så har alla det på torsdagseftermiddagen men är inte helt säker. Iallafall så ska vi med NK:n på någon Exkursion typ, ingen aning om vad det är men vi ska tydligen vara i skogen och det är obligatoriskt. Om man missar det imorgon så ska man göra det någon annan gång så man kommer lixom inte undan. Men det blir nog trevligt. Vi ska vara med några arena3or tror jag att det var. Förutom det är det en ganska tråkig dag imorgon först NK på morgonen (ja vi har det två gånger imorgon. Men inte varje vecka) och efter det har vi svenska. Så inte speciellt spännande må jag då säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0