Bara så trött!

Efter dom 3 första dagarna var jag helt slut!
Kom hem vid 2 då vi slutade och bytte om från jobbarkläder till lite mer härliga kläder och somnade direkt! Sov i cirkus en timme men är fortfarande lika trött! Så jag ska nog sova nu tror jag. Ska ta fram en matlåda att ha med imorgon så jag får någon lunch sen så blir det till att sova.
Jag är typ alldeles för slut efter jobbet för att orka blogga så det kommer vara mer uppdateringar på helgen än på vardagarna bara så ni vet. 
Åh! vet ni? Imorgon kommer Frida Eriksson hit från Göteborg! Jag och Frida brukar vara med henne när hon väl är här och hälsar på sina kusiner och det har vi gjort i flera flera år så det blir nice må jag då säga! Hon var ju även här i julas ett tag och då gjorde vi tre massa knasigheter. 
Jag glömde förresten att visa den här bilden!
Jag vann den på åselemarknaden på ett sånt där chokladhjul, det var kul.
Det är förresten Linnea och Marlene som var gulliga och ville hålla i min fina choklad när jag fotade!
Fast den är slut nu vilket är lite synd:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0