10 timmar.

Hey!
Jag mår inte speciellt bättre idag utan nästan sämre. Har nästan gått in i folk, varit på väg att ramla i trappen i skolan coh gud vet vad.
Men jag tänker inte bli sjuk! Vi ska ju till och med fota imorgon på digitalt skapandelektionen och då kan jag ju inte vara sjuk och jag ska även på stan med Frida efter skolan och köpa byxor för det behöver jag verkligen! Eller egentligen så har jag ju typ 10 par byxor men bara 3 par jeans som alla håller på att gå sönder eller så är dom fel storlek så alltid bra med ett extra par!
Jag kommer inte blogga mer ikväll eftersom jag nu ska hoppa in i duschen och sen tänkte jag nästan sova. Fick sova iallafall 10 timmar inatt och det behövde jag verkligen!
Jag har verkligen ingen bild som passar tills det här inlägget så ni får klara er med den här bilden. Jag kan ha laggt upp den tidigare men den är iallafall från midsommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0