Andas in andas ut innan tiden tar slut.

Hoppas att alla som kunde for förbi midgård ikväll och lyssnade på koserten. Den var grym! Om ni inte var det så tycker jag ni ska fara förbi där imorgon eftersom dom kör igen då för sista gången. Skulle mer än gärna ha farit dit igen om jag kunde!
Förövrigt så har jag nationella i svenska imorgon igen, så inte taggad som man kan bli! Fattar inte alls hur man skrivet referat:(
Så nu ska jag sätta mig och läsa igenom en powerpoint på just det, referat, som min lärare har lagt ut.
Godnatt♥
Testade en liten roligt frisyr ikväll. Den som säger att man inte kan göra knasiga uppsättningar med kort hår fel, bara att leka lite med fantasin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0