Dag 7 - Dåliga vanor.

(JAG SAKNAR MITT BLONDA HÅR!!!)
okej mina dåliga vanor är..
Jag är en perfektionist. Om vi gör ett grupparbete i skolan brukar min grupp bli rätt så less på mig... sen gillar jag inte att lämna in halvgjorda saker så är ändå rätt så någa med det haha.
Jag knäcker mina fingrar flera gången dagligen, vet inte hur många gånger jag gjort det under tiden jag skrivit det här inlägget....
Jag har en tvångstanke när det gäller att fylla på ett glas med vatten direkt ur kranen.
Jag sover alldeles för länge och kommer ofta sent till skolan eller nu på vintern - missa bussen.
Jag lär ming aldirg att gå och lägga mig i tid när det är skola.
Jag är riktigt dålig på att hålla saker som jag lovat mig själv. om jag låvat andra personer är det en helt annan sak.
Jag är verkligen kass på att spara pengar. Det går inte.
En annan dålig vana är att jag tappar min mobil i golvet minst en gång om dagen, och hållar jag i något annat som en miniräknare eller så så kommer ajg förmodligen tappa den också.
Det var några av mina dliga vanor, kommer inte på några fler nu så.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0