Dag 3 - Saker ni inte vet om mig

Om jag inte har något att säga så säger jag det första som kommer upp utan att tänka på vad det är, så det är inte alltid så speciellt smarta saker som kommer ur min mun...
Jag hatar att vara med på film/kort men jag älskar att stå på scenen.
Jag har nog den knäppaste humorn i världshistorian.
Jag är ändå rätt så blyg med nya människor.
Jag har 2 dvärgpapegojor som skriker dag ut och dag in.
Jag läser böcker konstant, håller alltid på med minst en bok.
En gång i tiden så sköt jag pilbåge och nu funderar jag på att börja igen.


Kommentarer
MIMI

Jag tycker att du suckar rätt ofta åt mina skämt..

Jag är faktiskt också sugen på att börja med pilbåge igen.

2011-10-20 @ 16:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0