Inget liiiv.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

För det mesta inte när jag cyklar på morgonen hihihihihi:]

 

HAR DU BRA KONDITION:
Hahahaha, i vilken värld?

 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Fotade mig själv senast igår:]

 

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Glad, trött, less. värsta känslokaoset i mitt huvud.

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Typ svart, vit, jeans osv, ibland kan jag dra till med en röd kofta/ skjorta.

 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej

 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Tror någon dog i någon film jag såg för någon vecka sen?

 

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Kunde varit värre.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Oboy eller te(!!!!)


KAN DU LAGA MAT:
Kan kan jag väl, men resultatet vet jag inte. Men tunnpankakor går inte för mig... dom bara faller isär....

 

ÄR DU NYTTIG:
hahahahah, nej.

 

ÄR DU BLYG:
Beror på med vem. Men oftast inte ändå.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Tio i 7 stod jag på benen.

HAR DU SNYGGA SKOR:

De snyggaste!

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Skulle gissa på typ mariokart wii för typ ett år sen? men kommer inte riktigt ihåg.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Halvmycket.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Tror inte det faktiskt.


JAG SOVER:

som en stock!


VAD SA DU SENAST?

"Jag och matte går inte ihop..."

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Jajebus.

 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:


Frida. Självklart svar.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

fotografiskt minne, eller en hjärna som är värsta undret i matte...

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Förmodligen något i stil med " mmmm... snart..."

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jodå.

 

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Inte vad jag vet.


HAR DU KÖRKORT:
Moppekortet?

 

ÄR DU ENSAM NU:

Jag är forever alone.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Stage fighting och helgggg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0