Svar på kommentar.

Jag fick en komentar på förra inlägget som jag bara måste svara på.
-
vanessa om Är jag fri?:
åh, den boken läste jag förra året. Den skrämmer mig lite, att det händer så hemska saker runt om i världen som man inte har en aning om. Skulle vilja krama om den pojken, säga att allt blir bra.
Svar: Ja, jag har bara läst dom 4 första kapitlen, men jag känner redan hur hemskt den pojken måste ha haft det.
Förstår nästan inte att det är en sann historia som jag håller på att läsa just nu. Jag känner precis som dig att jag blir lite rädd när jag läser den. För det här är nog ändå en rätt så vanlig situation runt omkring oss som vi inte ser.


Kommentarer
frida

eller så stoppar jag ba i internet i den datorn och kirrar biffen därifrån:]

2011-11-01 @ 18:51:59
URL: http://rundbladjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0