Dag 22 - Det här drömde jag om inatt.

Kände att jag glömt bort 30 dagar lite. hehehe.....
Men jag komemr faktiskt inte ihåg speceillt vad jag drömde, små glimtar bara. Typ att jag och några som jag inte hade den blekaste aning om vilka de var skulle på någon bal. Jag hade typ dom fulaste kläderna i världshistorien! Typ 80-tals jeans, en kjol med rävar som jag hade när jag var liten, en JÄTTE stor tröja som också var mönstrad( typ en t-shirt) och en alldles förstor kavaj. Så då skulle jag också hitta en slips att ha på mig(????). Så sprang jag förbi typ Timon och Pumba som satt i någon bur och ville vara med på balen. haha den var helt kruppad. kommer inte ihåg så mycket mer faktiskt. Hela drömmen gick typ ut på att jag skulle hitta en slips....
Jag brukar ha konstigare drömmar om jag ska vara helt ärlig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0