Dag 15 - Det som alltid gör mig glad.

•Att spela teater, stå på en scen och bara få titta ut på folket/stlolarna är nog den bästa känlsan som finns.
• Fota är också något som gör mig glad eftersom det är väldigt lugnande.
• Rita är något jag gör varje dag. och om jag abra gör typ en sträckgubbe
Sen det självklara att mina vänner gör mig glad.
• Att möblera om mitt rum. Det är roligt medans man gör det sen så blir man väl oftast nöjd med resultatet:]
• Få brev. även om det är ett brev från typ tanläkaren osv..
• Muik. lyssna/spela spelar ingen roll.
• MAT. Jag älskar mat!
• Vackert väder/fotoväder.
Nu tycker jag att det här får räcka. Finns massa mer saker som skulle göra mig glad. Men det skulle ta hela dagen att räkna upp alla småsaker. Blir nog glad för det mesta i think:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0