Dag 14 - Det här får mig att gråta.

Det finns några saker som kan få mig att gråta ändå, kan inte komma på allt vad det kan vara men det är betydligt minder än när jag var yngre.
det som får mig att gråta är:
Sorgliga filmer.
Sorgliga böcker.
Jag kan gråta när jag blir arg.
Om det inte går som jag vill (asså typ när jag ritar osv hahahaha, jag är inte alls patetisk nej:])
Spindlar.
traktorer (nästan , ofta så står jag på bristgränsen)
När mina knän bestämmer sig för att jävlas med mig.
Jag kommer inte på något mer nu, men det är förmodligen MASSA mer saker som kan få mina tårar att rinna.
Massa fina saker kan ju ockås få mig att gråta så det är inte bara hemska saker:]


Kommentarer
Linnéa

Jag minns förut, då grät jag nästan aldrig till filmer och sånt. Inte ens Titanic (okej jag visste hur det skulle sluta i förväg, men ändå) eller A walk to remember! Men nu gråter jag till ALLT! Jag grät till en biografi om Prins Harry x) Det var dock när Diana dog, men i alla fall ...

Förintelsen får mig att gråta, måste jag också säga. Den gör ont.

2011-11-06 @ 19:00:24
URL: http://fantasygalen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0