Dag 12 - Det här älskar jag med mig själv.

Känner att jag faktiskt måste göra den här nu. Har gjort typ allt i min väg för att slippa men kommer som ingen vart med dom här dagarna om jag inte gör den faktiskt.
Det finns faktiskt inte så mcyket som jag gillar med mig själv. (Har rätt så kasst självförtroende) Men iaf.
Jag gillar att jag faktiskt har fått bättre självförtroende sen typ 7an.
Jag är pålitlig.
Jag är för det mesta glad.
Jag älskar min humor eftersom den är så sjukt vrickad!
Jag är väligt kreativ.
Är rätt så social av mig när jag lärt känna människorna. (Lite för social ibland...:])
Men om någon av er vet något bra med mig som jag inte sagt själv så får ni gärna slänga in en söt komentar och göra min dag än lite bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0