årets första!

oj, nu var det ett tag sen man skrev, men inte så kul men bildlösa inlägg direkt. Har fortfarande inte fått tillbaka min dator så får dras med den här ett tag till... men på mådag tar jag bussen till åsele och blir där några veckor, ska på åselemarknaden osv.
på tal om ingenting så tog man ju årets första dopp idag! eller egentligen igår, men vem bryr sig. "badade" på lägret också men sick bara ut tills vattnet var till midjan sne gick jag upp, så det räknas inte tycker jag:]
men nu ska jag sova, för planerade att vakna tidigt så jag kan lägga mig på balkonen och sola imorgon. bara för det kommer det väl regna... aja, NATTI♥


Kommentarer
CLARA NYBERG

riiktigt söt blogg! följa varandra på bloglovin' kanske? :]

2011-06-30 @ 22:17:33
URL: http://claranybergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0