Drick ett glas vatten.

När jag var liten och fick ont i magen/handen/huvudet eller någon annan stans så gick man ju självklart till sin moder och vill få tröst. Men gissa vad min mor gjorde när jag kom med mina beklagelser? Jo hon svarade att jag skulle gå och dricak ett glas vatten. Även då jag vrickat foten eller fått ett skrubbsår osv. Men vet ni vad? Det hjälpte faktiskt. Tror det var lite spykiskt, att man tänkte att det skulle göra det bättre så då blev det som så.
Jag, min mor och min far satt alldels nyss och kollade på tv och gissa vad? jo, det hände precis samma sak! ett barn mådde dåligt så då skulle han gå och dricka vatten! det blev lite déjà vu känsla över det hela!
We♥it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0