Like a thief in the night.

funderar på att göra cupcakes nu, men är det inte möjligtvis lite sent? fast iofs förra gången började jag också vid halv 10 så det spelar nog ingen roll.
Jag och frida kom oss iväg till nolia vid 2 tiden, var kanske framme halv 3 eller ngt så gick vi runt tills klockan var 5 då vi cyklade hemmåt.
får se om jag kommer hinna blogga så mycket imorgon, ska på filminspelningen och vet inte när den är slut. men skriver väl när jag kommer hem för kommer ha fullt upp innan på morgonen med att fixa mig osv.
Peace.♥

haha det tog verkligen 2 timmar att fixa håret sådär... riktigt jobbigt, men fint blev det, funderar på att ha så imorgon också men då måste jag kliva upp 7.... aja vi får väl se hur jag gör. ska ju vara avslutningsfin:]


Kommentarer
Ella

Nä vad snygg du är. D:

2011-08-09 @ 22:08:54
URL: http://helikkopter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0