Vinkelboda

imorgon drar jag och mina föräldrar iväg till åsele och till bringar restan av lovet i våran stuga.
kommer möjligtvis ha lite internet (ibland) eftersom den kommer från min fars mobil så kan jag inte använda så mycket(suck...) så inläggen kommer inte ha bilder för det tar en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevighet att ladda upp.
men ska försöka hinna skriva lite innan vi åker. klockan 9 imorgon bitti.
tar med mig kameran så ni kan se vad jag haft för mig under tiden i stugan.
Lots of love♥
helt oredigerad bild och tagen för fleeera veckor sen. men ni förstår innebörden.


Kommentarer
frida

fucku bitch.

2011-04-20 @ 23:58:32
URL: http://rundbladjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0