sovaaa

ska typ sova nu.
hade precis börjat bli glad igen efter skolfoto saken så säger mamma helt plötsligt att jag inte får åka och träffa en kompis som jag inte träffat på snart 2 år eller ngt! bara elakt!
men ska sova nu. skriver imorgon. säkert någon gång under skolan.
alla mina enskillda bilder.
överts i vänstra hörnet, 9an, sen 8an, sen 7an.
raden under från vänster 5an, 4ran 1an
nedersta raden från vänster. någon gång på dagis tror jag var 4, tror jag var ca 3 eller så där.
så har i alla fall jag sett ut genom åren, lite skillnad mellan det att jag var 3 och nu eller vad säger ni?


Kommentarer
Ida

Visst var det i fyran som vi var på läger? jag känner igen dig mest på den bilden :)

2010-10-12 @ 22:18:05
URL: http://katima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0