älskade pappa♥

som ni vet gick min mobil av. och vi skickade in den men fick den tillbaka i samma skick som när vi skickat in den eftersom reparationerna av mobilen skulle kosta en himla massa pengar.
men då var min pappa så gullig att han tog med den till sitt jobb och höll på med den en massa så den skulle börja fungera igen.
och i torsdags när jag kom hem från frida en snabbis för att hämta en miniräknare till pluggandet låg mobilen där på bordet!
två gamla bilder på min mobil. men det är ungefär så det var ändå.
mobilens lucka är lite sne men det får jag leva med!


Kommentarer
Frida

hej! :D najs blogg! gå in på min blogg och försök lösa gåtan i dikten "Two dead boys" du får en länkning om du kan lösa det ;)



(förlåt om du inte tycker om såna här komentarer, då får du såklart ta bort den!)

2010-10-17 @ 19:37:58
URL: http://kanzis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0