sleep well cykelställ.

det var mysigt på teatern idag för vi satt i ring och sa positiva saker om varandra, men blev jätte glad av att höra allt det!
men nu ska jag hoppa i säng och sova tidigt för en gångs skull. eller "tidigt" kan inte direkt säga att det är speciellt tidigt nu:]
haha inge smink och rå trött!

JUST DET! fick ett sms idag där det stod att mitt objektiv till kameran var tillbaka! så nus ka jag fara och hämta det. om jag gör det imorgon eller när jag gör det vet jag inte, bara att jag nu kan ta bättre bilder så ni slipper få massa gamla bilder eller cambilder!


Kommentarer
Anonym

anna anna anna...........................

du menar väl ändå till din kamera?:]

2010-11-12 @ 14:56:31
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0