Those days, of warm rains come rushing back to me

ska gå och sova nu, men tänkte uppdatera lite.
var på stan idag med mamma,pappa och min storebror. eller jag gick som runt på stan med mamam medans min storebror och pappa fixade med bilen.vi köpte inte så mycket men några saker blev det iallafall.
Men nu ska jag sova. GODNATT!

shit, hittade en gammal bild på mig, frida och frida när vi var små. hah det roliga är att jag faktiskt kommer ihåg den där dagen som om det var igår :]


p.s om ni vill att jag ska byta bild så får ni säga till (a'


Kommentarer
Linnea:)

Så sjukt jävla söta! Vi måste träffas snart! har typ inte träffat dig på hur länge som hälst! ;o

Vill bara springa fram och krama dig när jag ser dig igen!<3 saknar dig sjukt mkt älskling!



Hatar alla läxor,prov och dumma redovisningar.. DOM ÄR BARA I VÄGEN!



Älskar dig bästa vän!Kram!<3

2010-05-04 @ 21:57:14
URL: http://nogg.se/bergerflikka
tina

kom just hem från stallet :-) dudå

2010-05-05 @ 20:38:03
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0