Incredible passion to show me the way .

blev inget inlägg igår. men jag bakade massa och avslutade bakandet idag.
blev cupcakes.dom ser riktigt goda ut nu kan jag lova ^^
men kan inte lägga in någon bild innan imorogn eftersom dom ligger i frysen så dom inte ska bli dåliga tills imorogn när dom ska ut på gårdsfesten.
en plåt blev misslyckad så dom muffinsarna är nästan fyrkantiga(a' men  dom är goda. lägger in en bild på dom imorogn också eftersom jag inte orkar ladda över dom bilderna från kameran.

hur många var på kulturnatta? jag for dit vid 12 med neila sen for jag och frida till hennes moster vid 5. och sen vid 7 for jag och frida tillbaka till kulturnatta och var med amanda,hennes kille och några andra randoms sen träffade vi greta,rebecca,simon,emil,jessica,emma och rasmus och var med dom ett tag men sen åkte vi hem och där bakade jag klart. eller gjorde frostningen till cupcaksen och dekorerade dom.
men nu ska jag sova. ska upp klockan 9 imorogn eftersom ajg han konfaträff kl 11. blev dessutom ett ganska långt inlägg. eller längre än vad jag brukar skriva så kommer nog inte skriva mer ikväll för jag stänger nog av datorn när jag är klar med det här inlägget.
skriver mer imorgon,antingen innan eller efter konfaträffen♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0