In my mind I can't study war no more.

Var med frida efter maten det är därför jag inte har skrivit något mer.
det var ganska god mat och eftermaten så var det en av dom vuxna som bor på kemigränd(han är kemist, ni vet, men kemikalier och poff,poff och så:]) som gjorde lite saker, det var ganska coolt, men jag hade redan sett det förut så var inte så överraskad eller så.

på kakbakartävlingen vann jag inte, men fick 2 kort med 100 kronor på varje kort så sammanlagt 200 kr på ställen där man kan köpa blommor och så. men jag köper inte blommor så mamma tog dom och ska ge mig 200 kronor istället. ganska värt faktiskt^^
men nu ska jag sova, är sjukt trött, har varit tvungen att gå upp tidigt hela helge, igår kl 10 -.-'
idag 9. så har inte fått sova ut, men ska göra det nästa helg har jag bestämt, sen har vi ju sovmorgon på tisdag så får sova lite längre då ;)
men skriver mer imorgon.♥
haha mina lite missbildade kakor:]


dom skulle se ut så här^^


men resultatet blev bäst som ni såg innan.



Kommentarer
t i n a i s t h e s h i t

sv: Haha, du har en poäng :) Helt klart! Haft en bra helg?

2010-05-23 @ 22:59:08
URL: http://tinfor.blogg.se/
manda

mums!(A)

2010-05-26 @ 21:06:02
URL: http://mandili.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0