If I'm proud, perhaps I should explain

tror inte att jag berättade om i fredags när vi var och grillade.
vi var 16 stycken. det var jag, frida,rebecca,jenny,fanny L, hanna, vendela,ebba h j, ebba z, felicia, anna h, michelle, amelia, elin, fanny, kajsa tror det var alla :)
vi var på krleksviken. kom dit kring 7 tiden på kvällen, men då var det upptaget på kärleksviken och det vaar bara jag,frida och rebecca som hade kommit dåså vi åkte vidare ite till kärleksudden, men där var det också upptaget så vi åkte vidare och kom till en mysig grillplats som inte var uppagen, den var mellan kärleksudden och dödmans(något) men sen ringde felicia och sa att kärleksviken  var ledig så vi cyklade dig igen.
vi gjorde inte så mycket. grillade och pratade. och några tog första doppet för året(a' men jag var inte en av dom hahah :p vi stannade (iaf jag och frida) till kl 10 sen tog vi cyklarna och cyklade hem.
nu kommer några bilden från fredags kvällen :)







Kommentarer
tina

kom just hem från stallet, så nu ska jag hoppa in i duschen :-) dudå

2010-05-10 @ 21:41:33
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0