I was born too late into a world that doesn't care

oj, sista inlägget var i fredags..
men sov hos frida fredag till lördag och hos jennifer igår till idag. så har inte haft så mycket tid att blogga.
igår så såg vi på lite film hos jennifer. sen vaxade frida och jennifer mina ben. gissa om det gjorde ont! men vi gav upp vaxningen så fick låna jennifers super rakhyvel och raka till benen istället ;)
sen så såg vi på en till film men vi orkade inte så så vi somnade,och klockan var kanske 12 när vi somnade så vi orkade inte göra något så vi fortsatte bara att sova så vid halv fyra stängde jennifer av filmen eftersom den typ hade börjat om (a'
men jag lovar er, det var inte skönt att sova som vi gjorde. frida la sig tvärs över hela sängen så jag höll på att ramla ut. men det gick iallafall bra.
nu ska jag sola.
pussss<3



Kommentarer
tina

nice :-)

2010-05-10 @ 19:22:10
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0