I gotta have a reason to wake up in the morning.

nu är vi hemma från stugan.
glömde kameran hemma och sen har det varit så dåligt väder regnat hela helgen. eller i fredags lös solen och den lös idag precis innan vi skulle fara, vilken osis.
så det blev inga bilder från helgen eftersom vi bara låg och degade i sängen och såg på film/tv.
sen så är både jag och frida sjuka så ingen av oss orkade göra något annat är vara sega.
nu lyssnar jag iallafall på musik och bara njuter av att ha internet och kunna smsa igen :]
men nu ska jag ladda ner lite film som jag kan se på när jag tröttnar på internet (som om det någonsin kommer hända?)skriver mer sen.



Kommentarer
tina

okej nice :-)

2010-05-16 @ 19:34:04
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0